Teorie výchovy : k vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny /
Anglické resumé.
Hlavní autor: | Strouhal, Martin |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2013
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Pedagogika
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 01489nam a2200289 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 15585 | ||
005 | 20220727000315.0 | ||
008 | 171212s2013----xr ---------u-------cze-d | ||
020 | |a 9788024742120 |q (brož.) : |c 299.00 Kč | ||
040 | |a UHG504 |e AACR2 |9 1 |b cze | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
080 | |a 37 | ||
100 | 1 | |a Strouhal, Martin |7 xx0134082 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Teorie výchovy : |b k vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny / |c Martin Strouhal |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Grada, |c 2013 | ||
300 | |a 192 s. ; |c 21 cm | ||
490 | 1 | |a Pedagogika | |
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Anglické resumé. | |
520 | 2 | |a Kniha představuje koncept teorie výchovy jako komplexně založené reflexe zohledňující metodologickou dvojznačnost východisek v myšlení o výchově: východisko filosofie a východisko vědy. Čtenář v textu nalezne rozbor pojmů, bez nichž se teorie výchovy neobejde (diskurs, formativní proces, zájem, autorita, vzdělání, kultura, teorie, praxe aj.). Smyslem je přispět k hledání komplexního pojetí výchovné teorie | |
653 | |a obecná pedagogika |a výchova |a teorie |a filozofie výchovy |a učební texty | ||
830 | 0 | |a Pedagogika | |
910 | |a UHG504 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 15585 | ||
993 | |0 0 |1 422800027630 |4 0 |6 37 |7 0 |9 15631 |a 299.00 |b 0 |c 37119 |d 2014-03-13 |e 5 |f KNI |g 37 |h 299.00 |i Euromedia Group |j 127 |l KNI |n 0 |r 2022-07-27 |s 2020-06-16 |t 5 |w 2022-07-27 |y KN |z KNI |v B |