Aktivizační metody ve výuce : příručka moderního pedagoga /
Tato kniha patří na stůl každého moderního pedagoga. Přínos aktivizačních metod ve výuce spočívá v tom, že přeměňuje pasivní studenty (posluchače) v rovnocenné partnery, kteří se přímou zkušeností (svojí aktivizací) naučí mnohem více než při jednostranném použití tradičních výukových postupů. Aktivi...
Hlavní autor: | Kotrba, Tomáš, 1980-2011 |
---|---|
Další autoři: | Lacina, Lubor, 1969- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Barrister & Principal,
2015
|
Vydání: | Třetí vydání |
Témata: | |
Konspekt: | 371 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02473nam a2200385 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 16208 | ||
005 | 20220727004555.0 | ||
008 | 170421s2015----xr ---|-----|-------cze-d | ||
020 | |a 9788074850431 |q (brožováno) : |c 229.00 Kč | ||
040 | |a UHG504 |e AACR2 |9 1 |b cze | ||
043 | |a e-xr--- | ||
072 | 7 | |a 371 |x Školství (organizace |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 371 | ||
100 | 1 | |a Kotrba, Tomáš, |d 1980-2011 |7 mzk2007401323 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Aktivizační metody ve výuce : |b příručka moderního pedagoga / |c Tomáš Kotrba, Lubor Lacina |
246 | 1 | 8 | |a Aktivizační metody ve výuce - příručka moderního pedagoga |
246 | 1 | 3 | |a Příručka moderního pedagoga |
250 | |a Třetí vydání | ||
260 | |a Brno : |b Barrister & Principal, |c 2015 | ||
300 | |a 185 stran : |b ilustrace ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Tato kniha patří na stůl každého moderního pedagoga. Přínos aktivizačních metod ve výuce spočívá v tom, že přeměňuje pasivní studenty (posluchače) v rovnocenné partnery, kteří se přímou zkušeností (svojí aktivizací) naučí mnohem více než při jednostranném použití tradičních výukových postupů. Aktivizační metody kladou důraz na samostatné řešení problémů, týmovou práci, diskusi a spolupráci s pedagogem, což vede nejen k vyšší participaci studentů, ale ve výsledku i k větší efektivitě výuky. Úspěšná a ověřená publikace nabízí ucelený přehled aktivizačních metod, které autoři popisují nejen teoreticky, ale především z praktického pohledu, na základě vlastních dlouholetých pedagogických zkušeností. Kniha je příručkou moderního pedagoga, jejímž cílem je podpořit proces zavádění a využívání aktivizačních metod na školách všech stupňů v České republice | |
650 | 0 | 4 | |a aktivizační metody ve výuce |3 ph446679 |
650 | 0 | 4 | |a základní školy |3 ph116795 |
650 | 0 | 4 | |a střední školy |3 ph116320 |
651 | 4 | |a Česko |9 14923 | |
655 | 4 | |a kolektivní monografie |3 fd501537 |9 16646 | |
700 | 1 | |a Lacina, Lubor, |d 1969- |7 xx0000403 |4 aut | |
910 | |a UHG504 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 16208 | ||
993 | |0 0 |1 422800028247 |4 0 |6 371 |7 0 |9 16257 |a 229.00 |b 0 |c 37685 |d 2015-04-27 |e 5 |f KNI |g 371 |h 229.00 |i Dobrovský |j 127 |l KNI |n 0 |r 2022-07-27 |s 2021-09-27 |t 5 |w 2022-07-27 |y KN |z KNI |v B |