České děti jako čtenáři /
Čtou děti? Co čtou a kolik čtou? Obstojí kniha a čtení vůbec v konkurenci nových médií? Nebo je pravda, že dnešní děti vlastně nečtou? Kniha přináší výsledky prvního reprezentativního výzkumu českého dětského čtenářství od šesti do čtrnácti let, který realizoval v letech 2013 a 2014 Knihovnický inst...
Main Author: | Prázová, Irena |
---|---|
Other Authors: | Richter, Vít, 1949-, Landová, Hana, 1978-, Homolová, Kateřina |
Format: | Book |
Language: | Česky Anglicky |
Published: |
Brno : Praha :
Host ;
2014
|
Edition: | První vydání |
Subjects: | |
Konspekt: | 028 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
LEADER | 02367nam a2200433 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 16622 | ||
005 | 20220727004618.0 | ||
008 | 180316s2014----xr ---|-----|-------cze-d | ||
020 | |a 9788070506530 |q (Národní knihovna České republiky) |b brožováno : |c 249.00 Kč | ||
020 | |a 978-80-7491-492-8 |q (Host) |b brožováno | ||
040 | |a UHG504 |e AACR2 |9 1 |b cze | ||
041 | 0 | |a cze |a eng | |
043 | |a e-xr--- | ||
072 | 7 | |a 028 |x Čtení. Četba |2 Konspekt |9 12 | |
080 | |a 02 | ||
100 | 1 | |a Prázová, Irena |7 xx0012675 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a České děti jako čtenáři / |c Irena Prázová, Kateřina Homolová, Hana Landová, Vít Richter |
250 | |a První vydání | ||
260 | |a Brno : |b Host ; |a Praha : |b Národní knihovna České republiky, |c 2014 | ||
300 | |a 135 stran : |b ilustrace ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Anglické resumé | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |a Čtou děti? Co čtou a kolik čtou? Obstojí kniha a čtení vůbec v konkurenci nových médií? Nebo je pravda, že dnešní děti vlastně nečtou? Kniha přináší výsledky prvního reprezentativního výzkumu českého dětského čtenářství od šesti do čtrnácti let, který realizoval v letech 2013 a 2014 Knihovnický institut Národní knihovny. Výzkum se zaměřil jak na vztah dětí k četbě, tak na specifika čtenářského chování (jako je např. vnímání čtení knih dětmi, frekvence čtení, žánrové preference atd.). Důraz byl rovněž kladen na analýzu rodiny a školy, jež mají na děti v tomto směru největší vliv. Zvláštní pozornost byla věnována vztahu dětí ke knihovnám | |
650 | 0 | 4 | |a dětští čtenáři |3 ph536665 |
650 | 0 | 4 | |a výchova ke čtenářství |3 ph255078 |
650 | 0 | 4 | |a dětské čtenářství |3 ph222811 |
650 | 0 | 4 | |a knihovny |3 ph114926 |
651 | 4 | |a Česko |9 14923 | |
655 | 4 | |a kolektivní monografie |3 fd501537 |9 16646 | |
700 | 1 | |a Richter, Vít, |d 1949- |7 jo20000080566 |4 aut | |
700 | 1 | |a Landová, Hana, |d 1978- |7 js20080330039 |4 aut | |
700 | 1 | |a Homolová, Kateřina |7 xx0076966 |4 aut | |
910 | |a UHG504 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 16622 | ||
993 | |0 0 |1 422800028741 |4 0 |6 02 |7 0 |9 16672 |a 249.00 |b 0 |c 38181 |d 2016-03-29 |e 0 |f KNI |g 02 |h 249.00 |i PEMIC BOOKS |j 127 |l KNI |n 0 |r 2022-07-27 |t 5 |w 2022-07-27 |y KN |z KNI |v B |