Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace /
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba...
Hlavní autor: | Šedivý, Marek, 1971- |
---|---|
Další autoři: | Medlíková, Olga, 1959- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2012
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: |
Management
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Knihovna Kunovice
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
422800027210 | 36648 | 659 | Knihovna Kunovice | Dostupné |