Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace /

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba...

Celý popis

Hlavní autor: Šedivý, Marek, 1971-
Další autoři: Medlíková, Olga, 1959-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2012
Vydání: 1. vyd.
Edice: Management
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02153nam a2200301 a 4500
001 15150
005 20220727000236.0
008 171204s2012----xr ---------u-------cze-d
020 |a 9788024740409  |q (brož.) :  |c 249.00 Kč 
040 |a UHG504  |e AACR2  |9 1  |b cze 
080 |a 659 
080 |a 334 
080 |a 06 
100 1 |a Šedivý, Marek,  |d 1971-  |7 mzk2004148409  |4 aut 
245 1 0 |a Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace /  |c Marek Šedivý, Olga Medlíková 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2012 
300 |a 138 s. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Management 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |a Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi 
653 |a neziskové organizace  |a public relations  |a fundraising  |a lobbismus  |a příručky 
700 1 |a Medlíková, Olga,  |d 1959-  |7 mzk2005312997  |4 aut 
830 0 |a Management 
910 |a UHG504 
942 |c KN 
999 |d 15150 
993 |0 0  |1 422800027210  |4 0  |6 659  |7 0  |9 15193  |a 249.00  |b 0  |c 36648  |d 2013-03-21  |e 0  |f KNI  |g 659  |h 249.00  |i PEMIC BOOKS  |j 127  |l KNI  |n 0  |r 2022-07-27  |t 5  |w 2022-07-27  |y KN  |z KNI  |v B